tirsdag den 4. februar 2014

5 dage !!

Nu kan jeg godt mærke at det er lige om lidt jeg skal rejse, og det er lige gået op for mig at det er om 5 dage! Det gik virkelig op for mig i weekenden at jeg skulle af sted, og må indrømme at det er med blandede følelser, for jeg ved at det bliver den fedeste oplevelse i mit liv, men samtidig er det hårdt at skulle forlade alle jeg kender. Det er underligt for jeg ved at jeg kommer tilbage om 6 måneder, men det føles som en evighed jeg skal være væk. De sidste par dage har jeg brugt på at være sammen med mennesker der betyder noget, og det er også det de sidste dage går med. Nu har jeg købt de sidste ting som jeg skal have med og de praktiske ting er på plads, og er så småt begyndt at pakke ned :)
Så nu venter jeg bare spændt til på søndag!!

      
         -   Lisbeth 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar